مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

ترجمه دروس و آموزش قواعد و حل تمارین عربی2

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ

در این مطلب لینک دو فایل قرار گرفته که در آنها ترجمه و آموزش و پاسخ تمارین عربی2 موجود است.لازم به ذکر است رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در سال دوم 5درس اول عربی 2 را می خوانند و در سال سوم نیز 5درس باقی مانده را میخوانند و مطلبی که در اینجا قرار گرفته هم مورد استفاده دومی ها و هم مورد استفاده سومی ها میباشد.

توجه:وبلاگی که قبلا آدرسش را گذاشته بودم مثل اینکه حذف شده(نمیدونم چرا) و به جای آن دو وبلاگ دیگر را معرفی میکنم که ترجمه های دروس عربی را قرار داده اند.

1-دانلود فایل جواب تمامی تمرین ها و معنی و قواعد دروس عربی دوم دبیرستان(برای دانلود روی همین جمله کلیک کنید.)


2-متن و ترجمه کامل کتاب عربی 2 (برای دانلود این فایل هم روی جمله کلیک کنید)

نظرات  (۳۲)

عاااااالی بود واقعا.کامل.جامع  و پوشه بندی شده..   خیلی دنبالش بودم.واقعا ممنون   عالی بود
سلام
من بطور اتفاقی اینجا راهم افتاد

خواستم بگم که
اینجا فوق العاده بود واقعا
فوق العاده

ازتون بی نهایت
بی نهایت 
بی نهایت ممنونم

از صمیم قلبم براتون ارزوی خوشبختی و سلامتی و دل خوش میکنم
پاسخ:
سلام.نظر لطف شماست.نکته اینجاست که من چون خودم هم دانشجو هستم و یک مقدار هم مشغله زیاد داشتم فرصت نشده خیلی از مطالب مد نظرم رو قرار بدم.که البته سعی میکنم در حد توانم به تدریج جبران کنم.انشاالله.
موفق باشید
ممنون دستتنون درد نکنه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
عاللیییییییییییییی ممنون واقعدستتون درد نکنه
من ترجمه ی تمرینارو میخوام :( هیجا نیست!
عالی ولی حیف که مال چند سال پیشه مطالبش چون بعضی از تمارینش حذف شده و الانا دیگه اسما خمسه غیر درسی محسوب میشه
واقعا ممنونم خیلی احتیاج داشتم .من از عربی خوشم نمیاد ولی خب انشالله شما موفق باشید .منم تلاشمو میکنم تو این درس شماهم واسم دعا کنید ساله دوم دبیرستانم رشته معماری بلکه ازاین کتاب در بیام بیرون و پاسش کنم. مررررررررررررسی .
پاسخ:
با سلام.امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره.برای این مطلب آپدیت هایی درنظر داشتم ولی متاسفانه به خاطر مشغله زیادم در این مدت،هنوز این بروزرسانی انجام نشده.
انشاالله که به خوبی امتحانش رو هم خواهید داد.هم شما و هم بقیه.سعی کنید به جای اینکه به گرفتن ده و پاس شدن فکر کنید به بهترین نمره فکر کنید.وقتی میگید خدا کنه یه دهی چیزی بگیرم که فقط پاس بشم عملا به خودتون گفتید که خیلی تلاشتون رو بکنید دیگه میتونید 10 بگیرید.در حالی که مطمئنم اینطور نیست و اراده کنید بهترین نمره رو خواهید گرفت.انشاالله.
موفق باشید.
عالیییییییییییییییی بود
سلام مرسی خیلی خوبه کاش به جای word از pdf استفاده میکردیین
با تشکر فروان


ممنون الان من پیش دانشگاهی هستم برای مطالعه پایه به این واقعا نیاز داشتم مممممممنون
دمت گرم بدجوری جزوهدنبال عربی  میگشتم اخه عربی دو رو افتادم منونم ازت2
Slm agha mn na goshim don krdm ama baz nemisheeeeeeee
aliiiii bod 
mamnoon
با اجازه کپی شد
پاسخ:
اگر با ذکر منبع باشد اشکالی ندارد.
مرسیییییییییییی گلم.......
واقعا مرسی ...
عالی بود ...
دستتون درد نکنه عالی بود هم ترجمه ی متن و هم جواب تمرینا
سلام.منم دانلود کردم ولی باز نمیشه...
چجوری باید از حالت فشرده خارجش کنم عایا؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.فقط فایل اول فشرده هست که با برنامه winzip یا winrar باز میشه و میتونید مستقیما فایل رو باز کنید یا اینکه فایل رو از حالت فشرده خارج کنید به اصطلاح استرکت کنید.فایل دوم فشرده نیست و با برنامه ورد مجموعه آفیس باز میشه.البته اولین فرصت نسخه پی دی اف هم قرار میدم که همه به راحتی استفاده کنن.
موفق باشید
سلام خیلی خوبه ولی کاش به جای word از pdf استفاده میکردین

پاسخ:
سلام.چشم حتما نسخه pdf هم برای دانلود به صورت جداگانه میگذارم.
rدمت گرم....کارم خیلی گیر بود

داداش دمت گرم  کارم را افتاد

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۱۲ امیرحسین
با سلام وتشکر بابت این فایل. کمک کننده است.
ﺍﯾﻨﺠﺎﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎﯾﻪ ﻣﺸﮕﻞ ﺑﺰﺭﮒ ﻫﺴﺕ ﯾﻩ ﺳﺮﯼ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﻫﺴﺕ ﻗﺒﻞ ﺗﻤﺮﯾﻨﺎﯼ ﺩﺭﺱ ﮐﻪ ﺟﻮﺍﺑﺶ ﻫﯿﭻ ﺟﺎﮔﯿﺮنﻣﯿﺎﺩ 
دمت گرم خیلی گشتم

اینجا پیدا کردم مر30
پاسخ:
خواهش میکنم.

thank

دست تون درد نکنه خیلی بهش نیاز داشتم شما لطف بزرگی در حق مون کردید
پاسخ:
خواهش میکنم.موفق باشید.
ببخشید در درس 9 و10 حل تمرین و قواعد نزاشتید
پاسخ:
دوست من ببخشید خیلی دور جواب شما را دادم.حقیقتا به شدت وقت کم دارم.حتی مشکلی که یکی از دوستان گفتند در تمرینات درس شش وجود داره حل کردم یعنی پاسخ پیدا شد ولی اصلا فرصت نکردم که فایلی را که قرار دادم رو اصلاح کنم.ولی تمام پیشنهادات یا مشکلاتی که گزارش شده را در صفحه مدیریت مرکزی و به قول معروف جلوی چشمم گذاشتم تا در اولین فرصت رسیدگی کنم.
موفق باشید.

سلام

 

خسته نباشید واقعا کارتون بیسته

 

ممنون راستی موفق باشید

پاسخ:
سلام.سلامت باشید.
وقتی که نظرات شما را میبینم از اینکه وقت کم دارم که زود به زود مطلب قرار بدم و نظرات را جواب واقعا شرمنده میشوم.
موفق باشید.

ناقصه که. درس 6 هم ببین.تمرین ها نصفس

 

پاسخ:
دوست عزیز واقعا عذر میخواهم از شما و بقیه کاربرای عزیز.به خصوص از شما.یک نظر هم چند روز پیش گذاشته بودید در این باره ولی حقیقتا چون فرصت نبود که مشکل را بررسی کنم نظر قبلی شما نیز منتشر نشد.راستش هنوز هم همان مشغله را دارم ولی اگر برای شما ممکن هست یا دیگر دوستان لطفی بکنید و دقیقا جایی را که مشکل دارد بگویید.حتی اگر شده از کتاب های کمک آموزشی این درس شش را عکس بگیرم و بگذارم(البته با ذکر منبع :)  ) حتما انجام میدهم.شاید دور و زود داشته باشه ولی بنزین گرانه و سوخت و سوز نداره.
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۵ کیــمـــیاد

سلام... دارم دانلود میکنم.......کارتون واقعأ عالـــــــــــــــــــــــــــیه.. موفق باشید...

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر30

سلام دستت درد نکنه اشالاه موفق باشی داداش خیلی مفید وعالی بود 
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم.پیروز و سربلند باشید.

پ کو جواب تمرینات

 

پاسخ:
چک کردم درست بود.بعد از دانلود فایل که یک فایل فشرده هست اون رو استرکتش کنید(خارج سازی از حالت فشرده) و سپس فایل ها را اجرا کنید.
داخل پوشه هر درس دسته بندی کردم.یعنی سه تا فایل یکی قواعد یکی جواب و یکی هم ترجمه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی