مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

چندی پیش برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی یک برنامه معرفی کردم با نام droid tesla که البته ویژگی های خاص خودش را داشت ولی خب شاید برای بعضی ها کار با آن کمی سخت باشد چون دارای امکانات پیشرفته ای بود.

در این مطلب به معرفی برنامه everycircuit  میپردازم که البته دسته کمی از دروید تسلا ندارد ولی به نظر من به نسبت آن کمی ساده تر است و کار با آن بخصوص برای دیدن شکل موج خروجی و ورودی مداری که ساخته ایم خیلی راحتر و جالبتر خواهد بود.به خصوص برای مبتدیان.

اگر رشته الکترونیک یا برق هستید که حتما دانلود کنید و اگر هم این دو رشته نبودید باز هم دانلود کنید.(اگر علاقه مند به مدارات الکترونیکی هستید).

یک نکته مهم به عنوان راهنمایی کار با این برنامه این استه که حتما در هر مداری که طراحی کردید حتما باید یک گراند به قسمت منفی منبع تغذیه وصل کنید.گراند وسط صفحه وجود درداد در حالت پیشفرض.در غیر اینصورت مدار کار نمیکند.

اگر سوالی بود چه در باره این برنامه و چه در باره دروید تسلا که قبلا معرفی شد در قسمت نظرات مطلب مربوطه بفرمایید تا راهنمایی کنم.

در ضمن در هر دو برنامه معرفی شده قابلیت ذخیره مدار طراحی شده وجود دارد.که بسیار مفید است.

برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید.برای دیدن تصاویر برنامه به ادامه مطلب بروید ولی برای دانلود فقط روی لینک بالا کلیک کنید.

آموزش و شبیه سازی مدارات الکترونیک  دانلود برنامه آموزش و شبیه سازی مدارات الکترونیکی

تصاویر از سایت www.http://androidkade.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی