مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دومین نمونه سوال از درس مبانی برق دوم هنرستان آماده گردیده که میتوانید آن را دانلود کنید.سوالات مربوط به دوم رشته ی برق و الکترونیک است.فایل به صورت فایل ورد قرار داده شده.

دانلود فایل

۹۲/۰۲/۰۹
علی محمدی

نظرات  (۱۴)

سلام 
من که نتونستم سوال های خوبی پیدا کنم ودانلود کنم
لطفا سوال های جدید تری بزارید سایت های دیگری هم هست که سوال میزاره از اون سایت ها راضی ترهستم.
پاسخ:
سلام.حق باشماست،از این بابت عذر خواهی میکنم و این بابت کمبود وقتی بوده که خودم داشتم.برنامه ای برای بروزرسانی ویژه مطالب داشتم ولی در هرصورت سعی میکنم حرکت ویژه ای انجام بشه داخل این وبلاگ ،چون بازخورد خوبی داشت.
موفق باشید
داداش فایل شما باز کرد ولی انگلیسی نوشته😕
پاسخ:
سلام.تست کردم مشکلی نبود.البته من باید عذر خواهی کنم.باید فایل هارا به صورت پی دی اف میگذاشتم تا احیانا شما دوستان مشکل فونت یا .... نداشته باشید.
مطمئن شوید فایل درست دانلود شده باشد.(درباره مشکلی که گفتید)
در اولین فرصت سعی میکنم تمام فایلها را به صورت پی دی اف بگذارم.
باسلام اصلا لینکشو نمیاره.
پاسخ:
سلام دوست عزیز.لینک را چک کردم مشکلی نبود.البته شاید در مراحلی که پرشین گیگ(فضایی که فایل در آن است) برای دانلود دارد به درستی پیش نرفته اید.من از طرف آنها از شما عذر خواهی میکنم.
باز هم سعی کنید و اگر مشکل داشتید حتما اطلاع بدهید تا به جز فکر اساسی فایل را برایتان بفرستم.

سلام

اولش ک دانلود فایل رومیزنم یه صفح باز میشه که روش نوشته ادامه ی دانلود

بعد وقتی روی اون کلیک کیکنم می نویسه صفحه یافت نشد...

چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
سلام
تست کردم مشکلی نبود.وقتی روی این لینک دانلود فایل داخل وبلاگ من کلیک میکنید یک صفحه باز میشه که وسط اون دکمه ادامه دانلود هست که بعد از کلیک به صفحه بعدی میره که مستقیما یک دکمه نارجی رنگ دانلود هست که با یک کلیک و بعد از چند ثانیه دانلود شروع میشه.سرعت اینترنتتون چقدره؟و چه نوعیه؟مثلا ای دی اس ال یا... شاید به خاطر سرعت باشه.

چهارتا نمونه سوال که این همه دنگ وفنگ نمی خواد

یه جایی نشونشون بدید که معلوم باشه

ما که هرچی رفتیم بهش نرسیدیم

پاسخ:
منظورتون مراحلی هست که برای دانلود طی میشه درسته؟حق با شماست و دوتامرحله پیش میره تا فایل دانلود بشه.
میتونم فضای خود بلاگ هم آپلود کنم ولی گفتم شاید پهنای باند کم بیاد.البته این فایلا که سنگین نیستن و همه ی فایل هایی که قرار دادم تا حالا و یا برنامه هایی که قصد داشتم قرار بدم پهنای باندم رو تموم میکرد و در کل مجبور میشدم هر چیزی یه سایتی آپلود کنم.در ضمن می شد مطالب را توی صفحات قرار بدم مثلا به صورت تصاویر و یا خود متن سوال ها ولی به نظر من که این به ضرر شماست چون با این روند فعلی شما یک فایل دانلود میکنید و اگر خود نوشته بود شما باید کپی میکردی و از این بحث ها که خیلی جالب نبود.
به هر حال باید ببخشید.
موفق باشید

با سلام خدمت جنبان دبیران گرامی

ممنونم که این سوالات رو گذاشتین ولی 2 صفحش نبود

به حر حال مرسی ازتون خوب بود.

پاسخ:
سلام خدمت شما.دوست عزیز تعداد صفحه ها سه تا زیاد بود ولی اگر به بارم بندی توجه کنید 20 نمره هست.فقط یک اشتباه بوده صفحات زیاد شده.
به هر حال ممنون.
موفق باشید.
مسخره کردین ما رو فایل رو باز کردم چیزی جز برگ سفید ندیدم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام.لینک رو امتحان کردم فایل کامل بود.با چه برنامه ای باز کردید؟اگر با آفیس ورد باز کردید وردتون چه نسخه ای بوده؟
ادرس نمونه سوالات رو نمی دونم
پاسخ:
سلام.سعی کنید هر جایی نظر گذاشتید آدرس ایمیلتون  هم بنویسید که مدیر سایت به مشکل پاسخ بده و مطلع بشید از پاسخ.منظورتون چیه؟
من لینک رو چک کردم.مشکلی نداره.زیر مطلب نوشته دانلود فایل.
خوب بود مرسی ولی وا جیزی به عنوان نمونه سوال ندیدیم
پاسخ:
دوست من شوخی میکنید درسته؟ترسیدم گفتم نکنه لینک مشکل پیدا کرده.بعد دیدم درسته.شاید منظورتون این بوده که سوالات رو در این صفحه ندیدید چون برای دانلود قرار دادم.
اونجا که نوشته دانلود فایل کلیک کنید.
موفق باشید.
سلام لطفلا همراه نمونه سوالات جواب هم بگذارید.
سلام میخواستم ببینم که میشه ازفایلPDFهم کپی روی برگه گرفت. 
پاسخ:
سلام.اگه منظورتون همون پرینت گرفتن هست بله.
سلام دوست عزیز یه راهنمایی میخواستم برای این که چه طور این مطلب رو دانلود کنم. با تشکر

پاسخ:
سلام.برای دانلود این فایل باید روی نوشته ی "دانلود فایل" کلیک کنید.رنگ این نوشته آبی هست(چون لینکه).بعد از کلیک وارد صفحه ی جدید که شدید دکمه زردرنگی هست که نوشته دانلود فایل.روی اون کلیک کنید.
salam tmerc daset dard nakone
پاسخ:
سلام.سرت درد نکنه دوست عزیز.ممنون که نظر گذاشتی.
آقا دمت گرم شنبه امتحان مبانی برق دارم این جزوت خیلی چیز شاخیه.
پاسخ:
خواهش میکنم.خوشحالم که این مطلب مورد استفاده قرار گرفته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی