مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

نمونه سوال درس مبانی دیجیتال-پایه سوم رشته ی الکترونیک

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

نمونه سوالی از درس مبانی دیجیتال قرار دادیم که مربوط به سال سوم رشته ی الکترونیک میشود.به زودی نمونه سوالات جامع تری از این درس قرار خواهیم داد.

دانلود فایل

۹۲/۰۲/۱۸
علی محمدی

نظرات  (۱۴)

سلام دمت گرم ممنونم از سوالا.الکترونیک بهترین رشته تو دنیا محسوب میشه پرستیج بالای داره من خودمم اول علاقه نداشتم الانم ندارم ولی مجبورم بخونم.امیدوارم موفق بشین تو این رشته،اگه بهش گفتی سخته بد بلایی سرت میاره.
پاسخ:
سلام.یکی از دوستانم هست که به خاطر علاقه زیادی که توی این زمینه داره به جاهای خیلی خوبی هم رسیده و سطح خوبی هم داره در کل.سخت بودن رو به هیچ وجه مد نظر قرار نده توی کاری که میخوای انتخاب کنی.چون کسی که به یه موضوعی علاقه داره به خاطر علاقش سختیا براش چالش و جذابیت به حساب میاد.میدونم که خیلیا این مدل حرف زدنو بیشتر شبیه شعار میدونن.ولی این نظر من به هر حال.البته یه سری مسائل دیگه هم هست.مثل بازار کار ایران درباره الکترونیک ولی با همه این اوصاف بهتره سخت یا آسون بودن رو حداقل ملاک اصلی قرار ندید.
موفق باشی
ب قران از زندگی سیر میشی اگه بری الکترونیک.........درساش سنگینه ولی بازار کارش حرف نداره ......
پاسخ:
سلام.بله دوست عزیز سخت هست.ولی در این رابطه در جواب یکی دیگه از دوستان پاسخ دادم،بخونید حتما.برعکس شما که میگید بازار کارش حرف نداره،خیلی ها معتقدند که بازار کارش در ایران افتضاحه.پس این یعنی اینکه این به خود اون شخص هم واقعا بستگی داره.

سلام ممنون بد نبود



در به دری به خدا الکترونیک 
۲۰ دی ۹۳ ، ۰۷:۱۰ امیرحسین
مرسی خیلی خوب بود 
پاسخ؟؟؟
غلط کردم رفتم الکترونیک
پاسخ:
اوا،چرا؟
اگر علاقه به الکترونیک داشتید و رفتید که خیلی راحت میتونید انگیزه به دست بیارید.اگر هم علاقه ندارید که بحث دیگه داره.
انشاالله که موفق باشید
سلام نمونه سوال دیجیتال رو چگونه با کنم

پاسخ:
سلام.به صورت فایل فشرده هست.باید اول توسط برنامه ای مانند win rar یا win zip از حالت فشرده خارج کنید.سپس با برنامه ای که فایل pdf باز کنه مثل برنامه ادوبی ریدر بازش کنید.برای کار داخل وب حتی یک سرچ ساده یکی از اون دوتا و ادوبی ریدر را حتما داشته باشید.البته در صفحه مرکز آموزش(منوی بالا) در این باره توضیحاتی وجود دارد.
موفق باشید
ممنونم...واقعا خوب بود.......
slm aliiiii  bod
مرسی ممنونننن

سلام خسته نباشید

پاسخ:
سلامت باشید.ممنون

سلام امیدوارم هرچه زودتربرنامتون اجرابشه

بخاطرامتحانات نتونستم زودترسربزنم

ممنونم که پاسخ دادید

من رشتم الکترونیکه امسال کنکوردارم به برنامتون تست هم اضافه کنیدولی ببخشیدکارتون بیشترمیشه

خوش باشید

سلام انگیزتون ازاین کارچیه؟چی شدباالکترونیک روبه روشدید
پاسخ:
سلام.خدمتتون عرض کنم که این کار که انجام دادم در اصل گوشه ای از طرحم هست.من طرحی دادم و حتی در سطح بالایی هم هماهنگی انجام دادم در مدرسه.ولی به خاطر دو مشکل(مشکل بودجه و البته وقت کم نسبت به زمان امتحانا)نتونستم برنامه رو کامل اجرا کنم.این وبلاگ گوشه ای از کاره اصلی هست.
انگیزه ی اصلی هم کمک به دانش آموزا بود.
انشالله برنامه اصلی اجرا شد همه ی دوستانی که نظر گذاشتند و آدرس ایمیلشون رو نوشتند را با خبر میکنم تا اون ها هم از برنامه هام استفاده کنن.
درضمن رشته ی من الکترونیک نیست ولی نزدیکه به الکترونیک.
موفق و سربلند باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی