مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

در این مطلب کتاب صوتی ریدینگ ها و لغات جدید زبان انگلیسی دوم دبیرستان و هنرستان قرار داده شده.(این درس بین تمامی رشته ها مشترک میباشد.)

کتاب صوتی چیست؟

کتاب صوتی در اصل فایلی صوتی میباشد.کتاب صوتی میتواند متن مورد نظر شما باشد که قبلا آن را خوانده و ضبط کرده اند.

کاربردش چیست؟برای مثال وقتی که در اوتوبوس نشسته اید و کار خاصی انجام نمی دهید می توانید با استفاده از این فایل صوتی زمان خود را مدیریت کنید و در اوتوبوس به وسیله ی یک هندزفری به کتاب خود گوش دهید.

در زیر میتوانید کتاب صوتی مربوط به زبان انگلیسی سال دوم متوسطه را دانلود کنید.

دانلود فایل

رمز فایل:eltc.persianblog.ir

۹۲/۰۲/۲۵
علی محمدی

کتاب صوتی

نظرات  (۱۱)

سلام
واقعا ممنونم
عالیه
سلام اگه میشه لطفا ریدینگ به همراه ترجمه زبان 2 دبیرستان رو هم بزارید ممنون می شم
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۰ رضاااااااجووونم
سلام عالیهههههههههههههههه
عالی بود خیلی به کارم اومد خدا خیرتان دهد.
خوب بود
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۹ پریا آروان

پریا هستم از شهریار ممنون عالی بود اگه میشه واسه ادبیاتم بزارید...با تشکر

پاسخ:
خواهش میکنم.حقیقتا کتاب صوتی برای ادبیات ندیدم تا به حال ،البته من ندیدم و شاید هست.اگر وجود داشته باشه حتما در وبلاگ قرار خواهم داد.
با سلام
فقط تلفظ کلماته یا تلفظ مراه معنی

پاسخ:
سلام.فقط تلفظ.البته نه فقط کلمات.هم ریدینگ ها و هم کلمات.
دستتون درد نکنه واسه پیشخوان کردن و شب امتحان خیلی کمک می کنه واسه ادبیات هم از این جور چیزها بزارید ممنون 
پاسخ:
سلام آقا عرفان.
خواهش میکنم.برای ادبیات اگر چنین چیزی پیدا بکنم حتما قرار خواهم داد.و اگر در این رابطه مطلبی دیدید حتما معرفی کنید تا قرار بدهم.یا لینک بدید و یا خود مطلب رو اگر جایی دیدید.
راستی یک جزوه ادبیات به تازگی قرار دادم  که حتما دانلودش بکنید.خیلی عالیه.
موفق باشید.
بد نبود سایتتون
پاسخ:
ممنون از اینکه نظر گذاشتید.انشاالله که بتوانم وضعیت سایت را ارتقا ببخشم.
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۹ سمانه اتیش
خوبه ممنون
آقا من این رو دانلود کردم رمز داره. رمزش چیه؟
پاسخ:
باید ببخشید.فراموش کردم.
از شما ممنونم که ما را از این مشکل با خبر کردید.
رمز:eltc.persianblog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی