مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دانلود جزوه معنی نثرها و نظم ها(اشعار) ادبیات فارسی2

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۱۱ ب.ظ

با توجه به اینکه شعر و نثر در ادبیات فارسی 2 بسیار مهم است و البته بعضی موارد هم پیش می آید که شما نمی توانید سر کلاس حاضر شوید و معنای شعر یا نثر موجود در درسی را از دست میدهید.و به خصوص برای امتحانات نیاز زیادی به معنی شعر ها و جملات سخت ادبیات فارسی هست که در این صورت می توانید از جزوه هایی همانند جزوه ای که برایتان قرار میدهم استفاده کنید.

در زیر میتوانید جزوه ی کاملی از ترجمه و معنای اشعار و نثر ها یا همان جملات درس ادبیات فارسی2 را دانلود کنید.این درس بین تمامی رشته ها مشترک میباشد.

دانلود فایل

آدرس منبع این جزوه

۹۲/۰۲/۳۰

نظرات  (۲۸)

عالی بود....ممنونم
عالبی بود محشرررررر بود .
دمتون گرم واقعا عالی بود مرسی از وبلاگ خوبتون
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۳ میلاد غیبی

خیلی هم عالی

عالی بود عالی
 یک دنیا ممنونم .من تازه می رم دوم امیدوارم که تلاشتون جواب بده.
مرسی. عالی بود.
یک دنیا تشکر بابت جزوه ی خوبتون
خدا خیرتون بده
یک در این دنیا صد در آخرت :))
بابت جزوه بسیارممنوووووووونم.
واقا سایتتون عالیه خصوصا این جزوه ادبیات
پاسخ:
الحمدالله.لطف دارید.
دمت گرم
دستت درد نکنه فردا امتحان داریم درس رستم واشکبوس رو بذای اینکه جا کم بود توی دو برگه نوشتم بعدش گمش کردم دستت طلا 
دعا کنین امتحان خوب شم
معلم ما به این جور چیزها خیلی گیر می ده. کتاب های کمک درسی رو هم اصلا قبول نداره چون می گه توش اشتباه زیاده اینم تو کلاس بهمون گفت. مطمئن باش درسته. راستی آدرس سایتمم درسته ولی وقت ندارم درستش کنم. با تشکر 
پاسخ:
سلام.پس منظورتون این هست که مشکلی نیست احتمالا.البته خب در مورد کتابا راست گفتن،توی همون کتاب های درسی هم کلی اشتباه وجود داره وای به حال کمک آموزشی.البته دوست من یه جور دیگه هم میشه به کتاب های کمک آموزشی نگاه کرد.به خصوص در مورد درسای تخصصی.و اون نگاه این هست که شما مثال های خود کتاب رو حل کنید و جواب نهایی رو و چه بسا روشتون رو چک بکنید.این نه تنها مضر نیست بلکه میتونه یک راه خوب برای شاگرد زرنگا باشه.و برای کسایی که اهل مسله حل کردن نیست فوق العاده مضره.چون نمیذاره احساس خطر کنن از اینکه نمیتونن سوالات رو به جواب بروسنن.البته این مطلب رو حتما میدونستید و خواستم بقیه هم از جواب این نظر استفاده کنن.(با معلمتونم دیگه باید کنار بیاید چاره ای نیست:) ).انشاالله که فرصت پیدا کنید درستش کنید.من گفتم شاید وبلاگ بوده و حواستون نبوده سرویس دهنده رو ننوشتید.
موفق باشید.
خوب بود فقط بیت بیستم رستم و اشکبوس اشتباهه چون منظور از شیر و نهنگ و پلنگ خوده اوناست نه پهلوانان لطفا اصلاح کن ممنون 
پاسخ:
ممنون ولی تا جاییکه یادمه توی این مدل متن ها همیشه منظور خود کلمه نیست.انشاالله بررسی میکنم در اولین فرصت.و تشکر از اینکه اطلاع دادید.
راستی اگر اشتباه نکنم آدرس وبتون رو اشتباه نوشتین.شاید هم مشکل از نت من بوده.
موفق باشید.
دستت نره لای در
از جوونیت خیر ببینی
پیر شی ننه
خدا خیرت بده
عاقبت به خیر شی 
خدا عوضت بده


خلاصه اینکه دستت مرسی :D
پاسخ:
خیلی ممنونم.
لطف دارید.
تشکر.
و ممنون که نظر گذاشتید.

سلام...ممنون...

خدا خیرت بده.
آقا خیلی ممنون

خیلی ممنون
خیلی لازم بود دستتون رد نکنه تشکرررر فراااوان
دستتون واقعا درد نکنه عالی بود
دمتون گرم...اجرتون با خدا....ممنووووووووووون یه دنیاااااااااا
پاسخ:
خواهش میکنم.لطف دارید.
موفق باشید.
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۴ mohamadjavad hodaie
داداش دستت درد نکنه فردا امتحان دارم یه درس ننوشته بودم واقعا کمک کرد :X
پاسخ:
قربانت.موفق باشی.
aali bud mamnun
ممنون

عالیه ممنون
واقعانیازبود
ممنون از شما
واقعا خیلی خیلی متشکرم دوست عزیز...
خیلی بهش نیاز داشتم..
پاسخ:
خواهش میکنم.امیدوارم بتونم باز هم مطالب مفیدی قرار بدم.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی