مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مرجع درسی دانش آموزان

مکانی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

در این مطلب یک نمونه سوال از درس مبانی برق دوم هنرستان آماده گردیده که میتوانید آن را دانلود کنید.سوالات مربوط به دوم رشته ی برق و الکترونیک است.فایل به صورت فایل ورد قرار داده شده.

به زودی نسخه یpdf فایل در سایت قرار میگیرد.

دانلود فایل

۹۲/۰۲/۰۹
علی محمدی

نظرات  (۱)

سلام، میشه لطفا پاسخارو هم بذارین!

پاسخ:
سلام.دوست عزیز سعی میکنم حتما سوالات با پاسخ نیز قرار بدهم ولی معمولا این سوالات پاسخنامه ندارند و خودم هم فرصت نوشتن پاسخ نامه برای سوالات ندارم.انشاالله یکی از دبیران مبانی برق که خیلی از نمونه سوالات رو هم ایشان در اختیار بنده قرار دادند را در جریان قرار خواهم داد تا حداقل پاسخ امتحاناتی که خودشان میگیرند را در اختیار بنده بگذارند تا برای شما دوستان در وبلاگ قرار دهم.البته به خاطر مشغله ای که فعلا دارم نمیتونم دقیقا قولی بدهم ولی سعی خودم رو میکنم.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی